Wysyłka maszyn
Koszt wysyłki maszyn jest uzależniony od ich rozmiaru i wagi. Wszystkie przesyłki nadawane są kurierem.
Możliwe są 3 sposoby zakupu naszych maszyn:
- Za pobraniem
- Przedpłata na konto
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy
W razie wszelkich pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego.
Nasze dane
JAGO-BUD Małgorzata Janda i Jacek Janda S.C.
Złocieniecka 22C
78-500 Drawsko Pomorskie
REGON: 524081547
NIP: PL2530358213
PKO BANK POLSKI
37 1020 2847 0000 1502 0216 0216
Zwroty i odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedawane przez nas maszyny nie mogą być one odesłane zwykłą przesyłką pocztową ze względu na duże gabaryty. W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.
Pozostałe zasady odnośnie zwrotów, odstąpień od umowy, oraz reklamacji zawarte są w regulaminie »
Reklamacje i gwarancje
Instrukcje dotyczące ubiegania się o gwarancję:
UWAGA! Przy odbiorze Kupujący powinien sprawdzić, w obecności osoby doręczającej przesyłkę , czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Następnie potwierdzić fakt otrzymania towaru. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy zostaną zgłoszone w momencie odbioru przesyłki w obecności osoby doręczającej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie protokół sporządzony przez osobę doręczającą i odbiorcę stwierdzającego odpowiedzialność przewoźnika. Przed podpisaniem protokołu wskazany jest kontakt z firmą JAGO-BUD.
Karta gwarancyjna
Karta Gwarancyjna jest integralną częścią Instrukcji Obsługi. Proszę dołączyć do karty kopię dokumentu zakupu oraz zlecenie naprawy, brak dowodu sprzedaży uniemożliwia złożenie gwarancji.
Zasady i określenia podane poniżej są jedynymi, jakie obowiązują przy rozpatrywaniu spraw podlegających gwarancji. Obowiązkiem nabywcy jest zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz podpisanie karty gwarancyjnej.
Warunki gwarancji:
-
Warunkiem przyjęcia urządzenia do reklamacji jest dostarczenie przez klienta reklamowanego urządzenia wraz z dowodem zakupu (lub kopią), wypełnioną i podpisaną Kartą Gwarancyjną oraz wypełnionym zleceniem naprawy dostępnym do pobrania na stronie internetowej sklepu Lumag:
www.lumag-maszyny.pl/dokumenty/reklamacja-towaru.pdf
-
Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu w przypadku zastosowania konsumenckiego, a zakup potwierdzony jest paragonem lub fakturą VAT wystawioną na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej. W pozostałych przypadkach okres gwarancji wynosi 12 miesięcy (użycie zawodowe lub porównywalne z zawodowym) przy potwierdzeniu zakupu fakturą VAT wystawioną na działalność gospodarczą.
-
Gwarancja obejmuje i ogranicza się do bezpłatnego usunięcia uzasadnionych usterek, które odnieść można do wad materiałowych lub produkcyjnych. Usunięcie usterek polega na nieodpłatnej naprawie lub wymianie wadliwych lub uszkodzonych części. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.
-
Gwarancja nie dotyczy:
-
Elementów eksploatacyjnych o ograniczonej trwałości, ani akcesoriów ulegających normalnemu zużyciu. Należą do nich m.in.: oleje, filtry, włączniki, elementy gumowe, elastomery, przewody, linki, ostrza, paski klinowe, szarpaki, elementy rozruchu ręcznego, ślizgi, prowadnice, sprzęgła, żarówki, baterie, bezpieczniki itp.
-
Uszkodzenia które spowodowane są przez niewłaściwą obsługę codzienną, konserwację, przechowywanie, postępowanie niezgodnie z instrukcją obsługi lub eksploatację niezgodnie z przeznaczeniem.
-
Uszkodzeń silnika lub innych elementów w wyniku przeciążenia wyrobu.
-
Uszkodzeń spowodowanych zastosowaniem niewłaściwych olejów i paliw.
-
Uszkodzenia powstałe z powodu nienależytej staranności obsługi eksploatacyjnej.
-
Uszkodzeń mechanicznych.
-
Uszkodzeń spowodowanych przez nieprawidłowe podłączenie urządzenia do sieci elektrycznej.
-
Uszkodzenia powstałe z winy lub niewiedzy użytkownika.
-
Naturalnego zużycia elementów w wyniku eksploatacji.
-
W razie awarii urządzenia, należy dostarczyć do punktu serwisowego. Urządzenie oddane do serwisu powinno być czyste i bez paliwa. Koszt przesyłki reklamowanego przedmiotu ponosi w jedną stronę kupujący w drugą gwarant (1/2 door to door). W razie nieuznania gwarancji koszt przesyłki i ewentualnej naprawy ponosi kupujący.
-
Warunkiem kontynuacji gwarancji jest regularne dokonywanie konserwacji i kontroli urządzenia zgodnie z zaleceniami instrukcji obsługi (np. kontrola i wymiana oleju silnikowego, wymiana filtra powietrza itp.). W przypadku urządzeń z silnikiem spalinowym udokumentowanej w „Tabela wymiany oleju i filtra powietrza”.
-
Naprawy urządzenia wykonywane poza autoryzowanym serwisem oraz nieautoryzowane zmiany konstrukcji pozbawiają nabywcę praw gwarancyjnych.
-
Naprawa gwarancyjna urządzenia zostanie wykonana przez serwis w ciągu 14 dni od daty dostarczenia sprzętu. Jeśli usunięcie wady, z powodu jej skomplikowania wymaga znacznego nakładu pracy lub zamówienia nietypowych części zamiennych, termin ten ulegnie stosownemu przedłużeniu, przy czym
serwis dołoży należytej staranności, aby usunąć wadę w możliwie najkrótszym terminie. Okres gwarancji
zostaje przedłużony o czas pobytu urządzenia w naprawie gwarancyjnej.
-
Wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej części zamienne są własnością firmy JAGO-BUD.
-
W przypadku stwierdzenia braku podzespołów urządzenia, serwis ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia
do naprawy.
-
Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych
zysków oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy.
-
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
-
Firma JAGO-BUD nie odbiera paczek przesłanych za pobraniem. Odbiór za pobraniem możliwy jest tylko po
uprzedniej konsultacji.
-
Nieodebranie sprzętu z serwisu Gwaranta w okresie powyżej trzech miesięcy od zgłoszenia odbioru może skutkować utylizacją lub naliczeniem kosztów za składowanie.
-
Wydanie sprzętu z serwisu nastąpi wyłącznie po uregulowaniu przez klienta pełnej kwoty należnej za wykonane usługi serwisowe oraz zakupione części zamienne. W przypadku braku zapłaty w ustalonym terminie, serwis ma prawo naliczyć dodatkowe koszty przechowywania sprzętu, zgodnie z obowiązującym cennikiem, oraz dochodzić należności w trybie przewidzianym prawem.
-
Klient zobowiązany jest do odpowiedniego spakowania sprzętu przed wysyłką do serwisu w sposób zabezpieczający urządzenie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
Wzór gwarancji - PDF
Regulamin do pobrania - PDF
Odstąpienie od umowy - PDF
Reklamacja towaru - PDF